
به نام او
شایدد بهتز بود اینو اینجا نمیزاشتم اما دلم میخواد اینو نشون بدم
وبگم شمام اگه دوست داشتید این کارو انجام بدید.....
ولی آرزوی سلامتی دارم واسه تک تک کسایی که این پست و میبینن ...
قربانتون
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:15
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:15
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:15
روزای آخر سال
چند ساله اصلا دوس ندارم بیان ...
اصلا دوس ندارم به سال جدید برسم اما حیف این یه عذاب همشگی
وافسوس که دست من نیست و نمیتونم تموم کنم این زندگی رو
همه بهم میگین چرا اینطوری شدی هیچ کدوم بهم حق نمیدون
که این زندگی و این دنیا رو نخوام ...
هیچ کدوم...........
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:15